PULANG BBN

Apakah polisi pemulangan BBN?

Pemulangan diterima di ibu pejabat BBN kami dalam tempoh 60 hari dari tarikh pembelian. Kami memerlukan sama ada nombor pesanan atau bukti pembelian untuk semua pemulangan. Sila hubungi kami untuk mendapatkan arahan pemulangan.

Sila ambil perhatian bahawa caj penghantaran tidak akan dikembalikan dan kami tidak menyediakan label pemulangan prabayar. Kredit dikeluarkan dalam masa 3-4 hari perniagaan sebaik sahaja item diterima dan diproses.

Nota: Kami tidak membayar balik atau menggantikan pembelian daripada penjual pihak ketiga.

Saya membeli barang yang salah, apa yang perlu saya lakukan?

Jika anda tersilap membeli item, kami menggalakkan anda untuk mencubanya! Kami menyokong keseluruhan barisan produk kami – anda mungkin menemui produk BBN kegemaran baharu!

Walaupun kami tidak mempunyai program pertukaran, anda dialu-alukan untuk menghantar semula item yang belum dibuka kepada kami untuk bayaran balik. Sila hubungi Sokongan Pelanggan untuk mendapatkan arahan.

Bila dan bagaimana saya akan mendapat bayaran balik saya?

Bayaran balik anda hendaklah diposkan ke akaun bank anda dalam masa 5-7 hari selepas kami memproses bayaran balik.

Jika anda telah memulangkan pesanan anda ke pejabat kami di Austin, sila berikan tambahan 3-4 hari perniagaan untuk pasukan kami memproses pemulangan anda sebaik sahaja pesanan dihantar.

Tidak menemui apa yang anda cari?

Hantarkan e-mel kepada kami untuk memberitahu kami apa yang berlaku dan seseorang daripada pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami akan menghubungi anda secepat mungkin. Pastikan anda memasukkan nombor pesanan anda (jika ada).

Sila e-mel kepada kami di hello@babybeauty.com.my

“Anda tidak boleh membeli Happiness tetapi anda boleh Beli Tempatan dan itu adalah perkara yang sama.”