PENGHANTARAN & PENGHANTARAN

Bagaimanakah cara saya menjejaki pesanan saya?

Setelah pesanan anda dihantar, nombor penjejakan akan dihantar dalam e-mel yang berasingan. Jika anda tidak menerima nombor penjejakan melalui e-mel, pesanan anda tidak dihantar. Jika pesanan dibuat pada hujung minggu atau hari cuti, sila tunggu 3-4 hari perniagaan untuk menerima pemberitahuan penghantaran.

Anda juga boleh log masuk ke akaun anda untuk melihat sama ada pesanan anda telah dipenuhi. Jika ada, maka nombor penjejakan akan diberikan.

Bilakah pesanan saya akan diproses?

Semasa waktu perniagaan, pesanan diproses dan dihantar ke pusat pemenuhan kami dalam beberapa minit selepas pembelian. Dari sana ia mengambil masa kira-kira 1-3 hari perniagaan untuk memenuhi pesanan.

Bilakah saya boleh mengharapkan pesanan saya?

Kami biasanya menghantar 3-4 hari bekerja selepas kami menerima pesanan anda. Bergantung pada tempat tinggal anda, anda boleh mengharapkan pesanan anda dihantar kepada anda dalam masa 4-7 hari perniagaan.

Apakah kaedah penghantaran yang tersedia? Adakah anda menawarkan penghantaran dipercepatkan?

Kami kini menggunakan pemenuhan J&T Express, DHL, Poslaju & Gedex Express yang menggunakan pelbagai pembawa berdasarkan lokasi penghantaran. Pada masa ini kami tidak menyediakan pilihan penghantaran dipercepatkan.

Bagaimanakah saya layak mendapat penghantaran percuma?

Kami menawarkan penghantaran percuma untuk satu kali RM60 atau lebih ke semua 14 negeri Malaysia. Jika anda menggunakan kod promosi pada pesanan anda, ini akan digunakan pada jumlah kecil dan tidak akan digunakan untuk penghantaran. Jika jumlah kecil anda kurang daripada RM60 selepas kod digunakan, caj penghantaran akan ditambah secara automatik.

Saya salah tulis alamat, apa yang perlu saya lakukan?

Hubungi pengalaman pelanggan BBN ASAP. Kami tidak boleh menjanjikan perubahan alamat penghantaran selepas pesanan telah diproses. Apabila pesanan dihantar, kami tidak boleh menukar alamat penghantaran dan ia menjadi tanggungjawab pelanggan. Kami mengesyorkan anda menyemak semula butiran penghantaran anda (terutamanya Google dan Shopify autofill) sebelum menyerahkan pesanan anda.

Bolehkah saya membatalkan atau menukar pesanan saya setelah diproses?

Jika anda perlu membatalkan pesanan anda, sila hubungi kami dengan nombor pesanan anda dan sebab pembatalan. Walaupun kami tidak dapat menjamin bahawa pesanan anda akan dibatalkan setelah diproses, kami akan melakukan yang terbaik untuk memenuhi permintaan anda.

Pesanan Sasaran

Jika anda menerima item yang rosak atau bocor dari laman web rasmi atau pesanan kedai shopee, sila hubungi sokongan pelanggan mereka dengan segera. Mereka akan membayar balik atau menggantikan item untuk anda.

Jika anda membeli produk dari Shopee dan anda tidak menyukainya, anda mempunyai 60 hari untuk mengembalikannya kepada HQ. Ini termasuk produk terbuka dan terpakai. Jika tetingkap pemulangan telah ditutup, sila hubungi kami dengan bukti pembelian anda (resit atau pengesahan pesanan) dan kami akan melakukan yang terbaik untuk memberikan penyelesaian.

Jika anda membeli produk BBN daripada tapak web rasmi dan mempunyai sebarang masalah dengan komponen fizikal, sila hubungi perkhidmatan pelanggan.

MENURUT SOALAN

Apakah bentuk pembayaran yang diterima oleh BBN?

BBN menerima semua kad kredit utama: Visa dan Mastercard, serta FPX, TnG dan GrabPay. Jika anda mendaftar untuk langganan, hanya kad kredit atau debit langsung boleh digunakan.

Bilakah kad saya akan dicaj untuk pembelian?

Kad anda akan dicaj serta-merta selepas menghantar pesanan.

Di manakah saya boleh mengedit maklumat pengebilan saya?

Jika anda mempunyai langganan, log masuk ke akaun anda dan klik pada "Tukar Pengebilan." Anda akan diarahkan untuk menghantar e-mel selamat ke peti masuk anda untuk maklumat pengebilan baharu anda. Jika anda tidak mempunyai langganan, kami hanya akan menyimpan alamat pengebilan anda (bukan maklumat kad kredit anda).

Adakah saya akan dikenakan cukai jualan ke atas pesanan saya?

Tidak, pada masa ini. Kami tidak mempunyai sebarang kawalan ke atas perkara ini.

Kad saya telah ditolak – apakah yang perlu saya lakukan?

Jika kad anda ditolak, sila semak semua butiran untuk memastikan ia betul sebelum meneruskan semula. Ini termasuk alamat pengebilan. Jika anda masih menerima mesej ralat, kami mengesyorkan agar anda menghubungi bank anda.

Di manakah saya boleh melihat pemprosesan atau pesanan terdahulu saya?

Log masuk ke akaun anda . Di sana, anda akan dapat melihat sejarah pesanan penuh anda untuk kedua-dua pesanan yang lalu dan dalam proses.

Apakah yang perlu saya lakukan jika kod promosi saya telah tamat tempoh?

Kami menjalankan jualan dan promosi sepanjang tahun, dan setelah kod promosi tamat tempoh, kami tidak dapat menghormatinya. Jika berkenaan, kod promosi mesti dimasukkan semasa pembayaran untuk menebus diskaun.

Jika anda terlepas satu promosi, pastikan anda mendaftar ke senarai e-mel kami untuk mendapatkan yang seterusnya dan sebarang tawaran atau tawaran istimewa lain. 😊

Saya menerima mesej ralat semasa pembayaran – apakah yang perlu saya lakukan?

Jika anda telah menerima mesej ralat semasa pembayaran, sila pastikan semua butiran pengebilan dan penghantaran anda adalah betul sebelum menyerahkan pesanan itu semula. Jika item dalam troli anda kehabisan stok, anda perlu mengalih keluar item ini sebelum meneruskan pembayaran.

Alamat e-mel saya tidak dikenali. Bagaimanakah saya boleh log masuk ke akaun saya?

Jika anda tidak dapat menetapkan semula kata laluan anda, mesej ralat ini menunjukkan bahawa akaun anda tidak pernah diaktifkan. Sila e-mel kepada Sokongan Pelanggan dan kami akan menghantar semula jemputan akaun anda. Setelah diterima, anda akan menetapkan kata laluan dan mendapat akses segera ke akaun anda.

Sila pastikan anda tidak mendaftar keluar sebagai tetamu semasa memulakan langganan; akaun diperlukan untuk menguruskan pesanan berulang anda.

PULANG BBN

Apakah polisi pemulangan BBN?

Pemulangan diterima di ibu pejabat BBN kami dalam tempoh 60 hari dari tarikh pembelian. Kami memerlukan sama ada nombor pesanan atau bukti pembelian untuk semua pemulangan. Sila hubungi kami untuk mendapatkan arahan pemulangan.

Sila ambil perhatian bahawa caj penghantaran tidak akan dikembalikan dan kami tidak menyediakan label pemulangan prabayar. Kredit dikeluarkan dalam masa 3-4 hari perniagaan sebaik sahaja item diterima dan diproses.

Nota: Kami tidak membayar balik atau menggantikan pembelian daripada penjual pihak ketiga.

Saya membeli barang yang salah, apa yang perlu saya lakukan?

Jika anda tersilap membeli item, kami menggalakkan anda untuk mencubanya! Kami menyokong keseluruhan barisan produk kami – anda mungkin menemui produk BBN kegemaran baharu!

Walaupun kami tidak mempunyai program pertukaran, anda dialu-alukan untuk menghantar semula mana-mana item yang belum dibuka kepada kami untuk bayaran balik. Sila hubungi Sokongan Pelanggan untuk arahan.

Bila dan bagaimana saya akan mendapat bayaran balik saya?

Bayaran balik anda hendaklah diposkan ke akaun bank anda dalam masa 5-7 hari selepas kami memproses bayaran balik.

Jika anda telah memulangkan pesanan anda ke pejabat kami di Austin, sila berikan tambahan 3-4 hari perniagaan untuk pasukan kami memproses pemulangan anda sebaik sahaja pesanan dihantar.

BAGAIMANA SAYA MENGEMASKINI MAKLUMAT PERIBADI SAYA

Mengemas kini butiran pengebilan

Untuk mengemas kini maklumat pengebilan anda, klik pada butang "Tukar Pengebilan" pada pesanan langganan anda yang akan datang.

Mengemas kini alamat anda

Untuk mengemas kini alamat anda, pilih alamat semasa anda dalam bahagian langganan akan datang. Setelah anda menambahkan maklumat yang betul, pilih "Gunakan untuk semua penghantaran." Anda juga boleh memilih alamat lalai anda dalam bahagian "Urus Buku Alamat" dalam akaun anda.

Tidak menemui apa yang anda cari?

Hantarkan e-mel kepada kami untuk memberitahu kami apa yang berlaku dan seseorang daripada pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami akan menghubungi anda secepat mungkin. Pastikan anda memasukkan nombor pesanan anda (jika ada).

Sila e-mel kepada kami di hello@babybeauty.com.my

“Anda tidak boleh membeli Happiness tetapi anda boleh Beli Tempatan dan itu adalah perkara yang sama.”